Gravitační válečková trať nůžková 140
Typové označení: 140
Oblast použití:
kusová přeprava zboží, plastových přepravek, kartonů apod., mezioperační doprava, montážní a expediční linky. Účelem nůžkové konstrukce dopravníku je úspora místa ve složeném stavu. Kusové zboží se může dopravovat vodorovně nebo se sklonem, který je možno rychle nastavit pomocí výškově stavitelných stojanů.
Popis:
nosná konstrukce je vyrobena z montovaných profilů umožňujících plynulé délkové a směrové nastavení, unášecí prostředek tvoří nepoháněné válečky, stojany jsou opatřeny koly s brzdou. Standardně je použito 9 válečků mezi stojany, maximální rozteč válečků je 160 mm a 2 válečky jsou na okrajích dopravníku.
Materiál konstrukce:
1) nerez
2) ocel pozinkovaná
3) ocel lakovaná
4) hliník
Orientační délka dopravníku:
válečky PVC 50 mm | složený – rozložený stav |
základní sestava | min. 614 mm – max. 1814 mm |
stavebnicový přídavný díl | min. 370 mm – max. 1170 mm |
válečky nerezové 60 mm | |
základní sestava | min. 960 mm – max. 2160 mm |
stavebnicový přídavný díl | min. 570 mm – max. 1370 mm |
válečky PVC 63 mm | |
základní sestava | min. 1000 mm – max. 2160 mm |
stavebnicový přídavný díl | min. 595 mm – max. 1373 mm |
Dopravní šířka:
standardně 350, 450, 470, 510, 650 mm
Vstupní výška:
min. 550 mm – max. 1200 mm
Výstupní výška:
min. 550 mm – max. 1200 mm
Vnitřní rádius:
min. 650 mm
Max. sklon:
do 8°
Provedení válečků:
PVC, nerezová ocel, hliník, ocel pozinkovaná nebo lakovaná
Nosnost:
kovové válečky max. 100 kg/m
plastové válečky max. 50 kg/m
Povrchová úprava nerezové oceli:
a) mat (povrch mořený, hladký)
b) brus (povrch mechanicky broušený se zřetelnými stopami zrn různé velikosti)
c) kartáč (povrch mechanicky leštěný s jemnými stopami po kartáčích)
d) lesk (povrch zrcadlově lesklý, hladký)
e) balotina (povrch šedý se zřetelnými stopami po pískování)
Stojany:
– kruhový profil s vnitřním závitem pro pojezdové kolo s brzdou s výškovou stavitelností max. ± 50 mm;
Příslušenství:
– manipulační madlo na začátku a konci dopravníku
– sklopná zarážka na konci dopravníku