Jednodráhový dopravník

785_Jednodrahovy1

Jednodrahovy_Dopravnik

Typové označení: 785

Určení:
Jsou určeny pro kontinuální přepravu kusových břemen po jedné zavěšené dráze. Dráha může vytvářet vodorovné oblouky a překonávat výškové rozdíly. V kombinaci s plocháčovou dráhou slouží k dopravě vepřových půlí nebo hovězích čtvrtí, např. v rychlozchlozovnách masokombinátů. Jsou vhodné i pro lakovny, linky povrchové úpravy, mezioperační dopravu, montážní a výrobní linky a ve skladech.

Popis:
Dráha dopravníku je vyrobena z C-profilu. V dráze jezdí prostorový řetěz s kladičkami a otvory pro motáž závěsu břemen. Zavěšení dráhy dopravníku je možné několika způsoby: – přímo na strop nebo nosnou konstrukci haly; – na vlastní nosnou konstrukci ukotvenou do stěn haly; – na vlastní ocelovou nosnou konstrukci na sloupech ukotvených do podlahy. Dráha dopravníku je pozinkovaná. Ocelové konstrukce jsou pozinkované nebo lakované, spojované šroubovými spoji nebo svařováním s dodatečnou povrchovou úpravou svárů. Řetěz dopravníku je pozinkovaný.

Hmotnost přepravovaného břemene:
60 kg na závěs

Nosnost:
100kg/m

Rozteč závěsů-břemen:
253 nebo 316 mm (tj. 3,95 nebo 3,16 závěsy/m) – podle typu řetězu, nebo jejich násobky

Poloměr standardních oblouků:
800 mm

Úhel stoupání – klesání:
do 30° (45°, 60°)

Dopravní rychlost:
max. 16 m/min

Příslušenství:
• závěsy břemen
• frekvenční měnič pro plynulou regulaci rychlosti


Dvoudráhový dopravník

Transport9

products-ilu-212-1


Oblast použití:
Jsou určeny pro kontinuální přepravu kusových břemen po zavěšené dráze. Pomocí vyhybek lze dráhu větvit na více pracovišť, přejíždět z jedné dráhy na druhou, vozíky zastavovat , akumulovat nebo pomocí spouštěcích úseků spouštět dolů. Dráha může vytvářet vodorovné oblouky a překonávat výškové rozdíly. Jsou vhodné i pro lakovny, linky povrchové úpravy, mezioperační dopravu, montážní a výrobní linky a ve skladech.

Konstrukce:
Dráha dopravníku je vyrobena ze dvou drah. Horní dráha je C-profil, v kterém jezdí prostorový řetěz s kladičkami a unašečem. Spodní dráhu tvoří dva U-profily, v kterých jezdí vozíky pro zavěšení břemen. Zavěšení dráhy dopravníku je možné několika způsoby: – přímo na strop nebo nosnou konstrukci haly; – na vlastní nosnou konstrukci ukotvenou do stěn haly; – na vlastní ocelovou nosnou konstrukci na sloupech ukotvených do podlahy. Dráha dopravníku je pozinkovaná. Ocelové konstrukce jsou pozinkované nebo lakované, spojované šroubovými spoji nebo svařováním s dodatečnou povrchovou úpravou svárů. Řetěz dopravníku a vozíky jsou pozinkované.

Hmotnost přepravovaného břemene:
50 kg na vozík, 100 kg na vozíkovou jednotku

Nosnost:
100kg/m

Rozteč vozíků-břemen:
253 nebo 316 mm (tj. 3,95 nebo 3,16 vozíky/m) – podle typu řetězu, nebo jejich násobky

Poloměr standardních oblouků:
600 mm

Úhel stoupání – klesání:
do 30°

Dopravní rychlost::
max. 10 m/min

Příslušenství:
• závěsy břemen
• frekvenční měnič pro plynulou regulaci rychlosti

 

 

Poptávkový formulář

Jméno, příjmení nebo název firmy

Telefon

Váš email

Váš vzkaz

Kontakt na prodejce:

Richard Budík

Richard Budík
Email: richard.budik@strand.cz
Tel: 777308458